VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







onsdag 2. juni 2010

Hage på telefonen


Ikke en gang en telefon er lenger bare en telefon...

Har du en kjøkkenhage og i tillegg en Iphone, ja da er ikke hjelpen langt unna.

Det engelske hageselskapet har laget en applikasjon med råd til kjøkkenhagen. Applikasjonen kan hentes hos www.rhs.org.uk/iphone
På sidene dems finner man mye annen info også, så en runde der kan være nyttig.
Klem fra

2 kommentarer:

Tonerose sa...

øjøjøj, har du prøvd dette selv? var det fornuftig? :o) Jeg har iphone - og er såklart klar for noe sånt om du anbefaler det! hihi. Jepp, med iphone kan man gjøre ALT... Tidligere pleide jeg alltid gå og glede meg til å kjøpe ny mobil, og byttet ut forholdsvis ofte. Etter jeg fikk iphone har jeg ikke tenkt på å bytte engang! og det er ganske lenge siden jeg fikk meg den!! :o)

SÅ skjønt skilt du har kjøpt deg!! Kjempeflott, og med helt herlig tekst! :o) Kommer til å passe perfekt i det vakre drivhuset ditt!

Så flinke dere har vært med maling og rekkverk etc på huset - så smart med glass! Herlig med så vakker utsikt! :o)

Tusen takk for linken forresten, så søt du er! Moro å se støping, må nok se neste episode også så jeg får se hvordan kandelaberen var! :o)

Ønsker det en fortsatt flott kveld!

Linda sa...

Takk igjen for hyggelige ord:) Jeg har ikke iphone, og kanikke anbefale, men applikasjonen er gratis. Så hadde jeg hatt en iphone så hadde jeg testet den ut iallefall:)
Tips:
I nye leve landlig står det om bygging av hjemmelaget drivhus:)

Og neste episode er verdt å se, kandelaberen var kjempefin:)


Ha en nydelig kveld:) Klem

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails