VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







mandag 31. mai 2010

En flott dag


Nå er min venninne blitt gift med sin kjære. Det var et super fint bryllup, og værgudene var samarbeidsvillige. Bryllupet ble holdt på Isegran i Fredrikstad, både vielse og fest ble holdt ute. På isegran er det en gammel rosehage, og urtehage. Så er man hageinteressert så er det vel verdt et besøk.
Alt var så vakkert og jeg kjempet en evig kamp mot tårene.
 
IMG_7434
Maange skåler ble utbringt til ære for det nydelige paret
 
IMG_7463 IMG_7415 IMG_7412
 
Min venninnes yndlingsblomst er Liljekonvaller og det var overalt; på bordene, på kort, hefter, i potter og vaser, på brudens far, brudgom og brudesvenn, og selvfølgelig brudebuketten. Kjempevakkert
 
IMG_7464 IMG_7462 IMG_7414
IMG_7514 IMG_7515 IMG_7516
 
Blomstene er plukket selv, bordkort, og sanghefte er laget selv. Ja denne jenta har en kjempekapasitet som er beundringsverdig.  Det meste, om ikke alt er ordnet selv.
 
IMG_7439
Så vil jeg (på venstre side av bruden) og jentene igjen GRATULERE, og ønske masse masse lykke til.

IMG_7452
Klem fra

9 kommentarer:

CasaGroth sa...

Så flott BRUD, FORLOVER og bilder! Så ut som det var like fantastisk som du beskrev <3

Klem klem

Blomsterguri sa...

Liljekonvall er også min absolutte favoritt - helt siden jeg var liten (og det er en stund siden) :-) Ser ut til å ha vært et vellykket bryllup ja - og da er det god grunn til å være fornøyd!

Tonerose sa...

Nyyyydelig bryllup, vakre bilder!!

Tusen takk for at du ville dele med oss Linda! :o) Liljekonvall er jo bare SÅ vakkert!! Ser ut som om dere var utrolig heldige med været, også så vakkert sted å ha et bryllup på. NYDELIG!!

Flott kjole bruden har, og vakkert romantisk hår/pynt/satt opp.

Det ser ut som dere hadde en PERFEKT dag!! :o)

Ønsker deg en flott uke Linda!

Kathrine sa...

Fine bilder! Her spretter snart liljekonvallen ut i hagen her. Snappet med meg fra skogen ovenfor for mange år siden.
Nydelig blomst:)

Anita sa...

Det er jo kjempefint med liljekonvaller. En helt nyydelig blomst. Flotte bilder du viser fra bryllupet. Å så heldige dere var med været da!

Marit sa...

Så fint alt så ut da, og supert at været var ganske bra! Tenker allikevel at det var nok deilig med bunad:-). Så vakker AM var også!!

I dag har jeg kjøpt slyngpelargonia, har jeg aldri hatt før. Skal bli deilig å slippe å plukke ren surfina 15 min hver dag:-).

Vi snakkes, god klem:-)

Linda sa...

Tusen takk alle dere:) Det var virkelig et flott bryllup:) Klem

Frøken Solhat sa...

Fantastiske billeder af et helt igennem fantastisk bryllup lyder det til Linda. Din veninde er heldig at have dig......og jeg forstår så godt hendes valg af liljekonvaller :0)

Ann sa...

Fantastisk setting, og fantastiske bilder!!

Klem, Ann.

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails