VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







lørdag 4. april 2015



Tiden flyr...

Nå er det endelig blitt vår igjen... og nok engang skal jeg prøve å få i gang bloggen.
Det er bare slik at når jeg holder på med hage, har jeg lett for å bli heeeelt totalt oppslukt.
Noen ganger i livet må man vie litt tid til andre prosjekter også.
Dette betyr ikke at jeg ikke har haget, for det har jeg gjort til gangs, men bloggen har måttet hvile litt... Men jeg har jo tittet inn om dere noen ganger, og håper dere fortsatt er der, for da blir bloggelysten enda sterkere.
Hage er som alltid galskap og nye prosjekter er i gang. Litt gamle prosjekter kan jeg også dele, mye gøy har det vært.

Litt bilder fra hagen i dag, en deilig vårdag.


I drivhuset sprer Winchester Cathedral uhemmet duften sin.


Bordet gjøres klart for vår og maaaange måltider i tiden fremover


Potter og kar fylles av hagevioler i mange farger. Fordelen med disse er at de tåler godt frost og til og med snø om det skulle komme, og så står de fint helt til st hans tider. En rimelig plante som gir lang og stor glede.





De minner meg veldig om damer som liksom vil prate med deg, de små hodene liksom nikker og smiler. Mulig jeg er noe påvirket av tegnefilmer her....


Auriklene som ble innkjøpt for et par år siden dukker fortsatt opp her og der.
De er bare så søte, og stormarikåpen dukker også frem, og jeg bare gleder meg til regndråpene legger seg på bladene.


Jeg håper dere har hatt en flott påske så langt.
Nyt resten av påskeaften, så blogges vi plutselig snart igjen.

Klem fra


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails