VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







lørdag 4. april 2015



Noen ord til...


Oj jeg ser at i profilen min står det at jeg er 36 år.... Er det virkelig såå lenge siden jeg oppdaterte? Og jeg ser mange av dere har blogget ivirg hele tiden, jeg er sååå imponert over dere. Jeg er jo nå i mitt 40...andre år.... Mannen er fortsatt ikke skremt bort, barna går mot å være tenåringer, og vi skal ha konfirmasjon om en mnd. Vi planla ikke å ha den hjemme, for da hadde jeg nok ikke leid inn gravemaskin for å grave opp hele forhagen i november i fjor.... det kan jeg fortelle mer om i morgen:)


To bilder fra i fjor... Sitter og blar i arkivet, bilder ble tatt i fjor , selv om bloggingen ble så som så....
Jeg er glad jeg husket å knipse litt dann og vann.
Det er hyggelig å sitte og drømme seg litt tilbake, og samtidig lure litt på hvordan hagen blir i år:)


Og disse liljene, de sto i en potte.... hvilken potte, og hvor er den nå.... Den er iallefall verdt å finne igjen.... At jeg ikke husker hvilken potte disse duftende skjønnhetene stod i betyr jo at jeg ikke kan rydde noen av pottene før evt noen liljer spirer i en av dem....

Klem fra

4 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Hei
Så hyggelig å lese bloggen din igjen. Ønsker deg lykke til med konfirmasjonen, det går nok fin skal du se.

Fortsatt god påske. Klem Vivi

Linda sa...

Tusen takk Vivi, hyggelig å høre fra deg igjen:) Målet er at huns kal bli konfirmert, og det blir hun, he, he:) Heldigivs rakk jeg ikke få Winchester Cathedral i jorden i fjor, så de er i blomst i drivhuset nå. Me dde på trappen og hagen full av stemorsvioler,, og kanskj een Rhododendron som rekker å komme i blomst blir det nok bra:)

Mia sa...

Herlige sommerbilder :)

Linda sa...

Take mia, ja nå kan vi snrt glede oss ordentlig:)

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails