VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







tirsdag 24. januar 2012

Nytt hagebord

Får fortsatt ikke opp de nye bildene i bloggers opplaster...
 
bloggebilder 001
 
Vi var så griseheldige å få dette hagebordet av svigerfar. Han snekret det I fjor, og nå har han snekret seg et nytt. Så vi fikk tilbud om dette, og klart vi sa ja!
Bord og sitteplasser I hagen er supre som utgangspunkt til å danne nye rom og miljøer I hagen.
bloggebilder 022
 
Med benker til og en bålplass foran (mot høyre på bildet), tror jeg det blir mange fine stunder her.
 
bloggebilder 019
 
Og jeg må innrømme at mine planer er mye mer enn det; en “vegg”/skjerming I bakkant for å gi romfølelse, en pergola til min blåregn, og akebia mm. Jeg har alt ferdig I mitt hodet, det gjelder bare å få samboer med på det. Jeg er også spent på vannliljene mine som står I den svarte baljen. Den skal graves ned, bare vi blir ferdige med miljøet på denne plassen. Vannliljene er tre år gamle og har klart seg så langt, så jeg håper de klarer seg I år også. Apropos vintermiljøet I grillstuen; Hvem har fått bestemme her I år tror dere? joda, det er samboer… Praktisk, men verken vakkert eller sjarmerende…sukk. 
Men til neste år, så blir det andre saker der inne, hi, hi.
 
bloggebilder 035
 
Prismene henger vakkert og glitrer I vintersolen
bloggebilder 034
 
Tusen takk for besøket
 
Klem fra

10 kommentarer:

Furulunden sa...

Veldig fint bord altså!! Heldige du. Mange planer også forstår jeg, spennende!!

Vivishagerom sa...

Så flott hagebord. Jammen er dere heldige! Kommer til å bli super flott i hagen med mange koselig stunder!

Lene sa...

Hvilket fint havebord du har fået.

Nina sa...

Så lekkert utebord! Hvilken tresort er det laget av?

Fru Friis sa...

Fantastisk bord, der var I sandelig heldige... :o)

Linda sa...

Tusen takk for deres hyggelig kommentarer, jeg gleder meg vilt til å "dekorere" mer i denne lille kroken:)

Nina: Treslag...jeg er jammen ikke sikker, tror det er "vanlige" impregnerte plankebord fra maxbo... men jeg skal sjekke med svigerfar for sikkerhetsskyld i morgen:)
Klem

Helena sa...

Vilken mysig plats du har!
KRAM från mig!

Turid sa...

Utrolig fint bord, Gleder meg til å følge planene dine videre, det gir inspirasjon :) Ha ei flott uke videre

Den Grønne Baljen sa...

kjempefint bord... Jammen skal jeg spørre om min mann vil lage et slikt bord til meg..


ha en fin uke videre..

Kerstin

Linda sa...

Tusen takk for de pene ordene deres:) materialene er vanlige impregnerte plank fra maxbo:)

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails