VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







søndag 29. januar 2012

Glad, nervøs, spent...

 
Jeg har vært en liten tur på gave-og interiørmessen I helgen.
Et hyggelig avbrekk I en hektisk hverdag.
Her var det sååå mye fint, men jeg bryr meg jo mest om det som er hagerelatert jeg.
Blomstene var jo stort sett I plast. Så når det kommer til blomster gleder jeg meg videre til hagemessen.
Som noen av dere har skjønt har det skjedd litt her hos meg siste året. Jeg har ikke sagt noe om det her på bloggen, annet enn at jeg har laget en liten link til en hjemmeside opp til høyre. Jeg liker ikke stikke nesen så veldig langt frem, men etter Boligdrøms avsløringer med bilde I blad og greier, er det ingen vei tilbake. Nå får det briste eller bære. Men det er jo dette jeg brenner for, og da er det jo rett tror jeg. Hagegalskapen min er jo større en vanlig, og til tider plagsom. Jeg kjente at jeg måtte utfolde meg mer, enn det jeg fikk gjort her på min lille tomt, med mye fjell…
Så jeg startet på studiet I trädgårdsdesign, og startet firma I hageplanlegging. Navnet ble “Dine hagedrømmer” Bloggen er; mine hagedrømmer, altså Lindas hagedrømmer, men jeg vil gjerne hjelpe deg å realisere “Dine hagedrømmer”. Derav navnet. Men nå er det også drivhusdrømmer inne I bildet…
Jeg ønsker gjerne å jobbe enda mer med hagerelaterte vakre saker, og det får jeg muligheten til nå.
Noen av dere husker kanskje jeg tidligere har vist bilder fra drivhuset på krukkegården?
For dere som ikke husker eller som ikke har sett de, så viser jeg dem mer enn gjerne igjen
 
bloggebilder 089bloggebilder 088bloggebilder 087
 
Jeg har alltid syntes at dette er et av de vakreste drivhus jeg har sett, og nå har jeg fått muligheten til å selge disse drivhusene/lysthusene fra  www.vikingland.se
Gjett om jeg er glad, spent, og litt nervøs??? Men nervøsitet skjerper bare sansene ikke sant?
Jeg jobber nå med å få opp en hjemmeside, og finne ut hva jeg skal gjøre I forhold til showrom.
Vikingland hadde også masse annet flott på sin stand. Jeg vil vel tro at de fleste som var hageinteresserte på messen ga fra seg ett eller flere sukk ved standen til vikingland.
Jeg lar bildene tale for seg:
 
bloggebilder 064bloggebilder 067
 
bloggebilder 063bloggebilder 058
 
 
bloggebilder 048bloggebilder 065
 
 
bloggebilder 051bloggebilder 062
 
bloggebilder 049bloggebilder 051
 
Her var det virkelig myyye etter min smak, og jeg som eeeelsker sommerfugler(og derfor planter jeg blandt annet sommerfuglbusk, kjempeverbena, duftheliotrop, og solhatt) I hagen, sukk og atter sukk.
 
bloggebilder 037
 
Så om du er interessert I en drivhusprat så er jeg klar, og gleder meg til å prate med deg.
Jeg takker for at du tittet innom og tok deg tid til å lese min glade nyhet.
Ha en god søndag.
 
Klem fra
 

17 kommentarer:

Lene sa...

Hej Linda,
Hvor lyder det spændende - held og lykke med det hele :)))))

IngunnBW sa...

Dette er jeg sikker på blir en suksess! Utrolig moro, Linda :) Du er kjempeflink! Jeg har tittet gjennom katalogene til Vikingland, sååå mye fint til både ute og inne! Det lille, superlekre huset på 9 kvm sklir jo lett inn på en terrasse også.

Linnemi sa...

Sikle.... ;)

Tante Titti sa...

WOW - Rålekkert!!!
Her sitter jeg akkurat å skriver ett innlegg om hvor mye jeg vil savne det gamle drivhuset mitt nå som vi har flytta, å så finner jeg bloggen din i neste tastetrykkk... Jeg tar kontakt med deg så snart jeg vet hvor jeg skal plassere ett nytt drivhus på tomta vår. Legger meg til som følger, for deg må jeg besøke flere ganger ja!!
KLÆMM!!

Vivishagerom sa...

Her ble jeg bare sittenes å se... WOW så mye fint! Ønsker deg masse lykke til! Klem

Turid sa...

Så gøy :) Ønsker deg lykke til. Drivhuset var ekstremlekkert *sikle*

krepsemor sa...

Herlige bilder, og eia var vi der.....Gratulerer med det nye firmaet ditt. Så heldig du er som kan få bruke så mye tid på hage med alt det fører med seg! Og helledussen så lekre drivhus da.....

Anne (Moseplassen) sa...

Hurrahurra!
La også merke til dette huset, det kommer en drivhusbloggpost nå ganske snart så om du lager en liten side om at du selger/skal selge drivhus på Dine Hagedrømmer så lenker jeg gjerne dit :)

Lisbeth (countryliv) sa...

Kære Linda
Hvor er det spændende for dig, jeg ønsker dig al mulig held og lykke til:) Jeg husker at have læst at du var igang med havedesign kurset og jeg har også været inde og kikke på dit link og tænkte dengang at du var godt på vej. Og nu salg af de skønne drivhuse - hvem der bare kunne eje sådan et. Vikinglands ting er superlækre, får du flere af deres ting til salg?

Frøken Solhat sa...

Hvor godt Linda - og tillykke .......og du har ingen grund til at være nervøs - du bliver en helt fantastisk ambassadør for Vikingland......og skulle jeg på noget tidspunkt få behov for at skifte mit drivhus ud ville jeg klart vælge en af de smukke hvide drivhuse du her præsenterer....SUK ;0)

Kæmpe knus fra et sneklædt Danmark :0)

Dorthe

Helena sa...

Nämen vad roligt!
Hoppas allt går din väg du verkar så gullig o rar :-) LYCKA TILL!
KRAM från mig o ja växthuset är alldeles underbart :-)

Tonerose sa...

ojojoj, SÅ spennende!! sikker på at du kommer til å stortrives med dette, og være kjempefllink til det også! :o) Skulle VELDIG gjerne hatt et slikt i hagen.. Håper du legger ut innlegg med praktisk info og pris - det koster jo gjerne LITT for et slikt drømmehus, men...! :o) sikle... sikle.. sikle... SUKK!!

Tenk å ha noe slikt i hagen!!!! :o)

Ønsker deg en herlig dag! Stor klem!!

Fossestua sa...

Så spennende! Ønsker deg masse lykke til :)
Nydelige drivhus! Skulle mer en gjerne hatt råd til et slikt i hagen *ønske*ønske*

Linda sa...

Så snille dere er, nå ble jeg glad:) for at jeg er litt spent kan jeg jo ikke nekte for:) Jeg har svart dere som har hatt sprøsmål på deres egen blogg denne gangen her, for så fikk jeg meg en runde rundt jeg og:) Som alltid hektiske dager:)

Tusen takk igjen for alle besøk, og ikke misnt for at dere alltid er så snille:) Ha en fortsatt god søndagskveld, det er fortsatt litt helg igjen:)

Marit sa...

Kjempedyktige deg, krysser fingrene for deg og gleder neg til å følge med på reisen!

Maritklem:)

Mia sa...

Nej men oj, vad har inte hänt här, grattis och lycka till med firman :)

Anita Lotsberg Thorsen sa...

Hei!
For en flott side du har. Har sittet og sett og lest i flere timer naa. Lurer paa om du er begynt og selge Lysthusene fra Vikingland (www.livingstory.se)? Og hva er prisen paa de? Selger du andre ting fra de?
Har og en stor hage jeg kunne trengt litt planleggings tips til.
Haaper aa hore fra deg!
Hilsen Anita

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails