VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







tirsdag 28. september 2010

Det går fremover, saaakte, men fremover

…Men det er enda leeenge til det ser slik ut…
Men det går i rykk og napp. Det er ikke så lett å finne tid innimellom alt hverdagen krever, men det skjer litt innimellom

bloggebilder 025 bloggebilder 026 bloggebilder 027

Disse bildene ble tatt i går, men allerede i dag er taket nesten tettet, og veien mot å legge taksten er kortet ned. Vi leter enda etter vinduer, og har derfor bestemt oss for å gjøre taket tett først. Men nå er vindusjakten trappet opp.

Jeg tenkte å legge en link på bloggen, der hvor innleggene knyttet til grillstuen legges. Bildet linken skal knyttes opp mot, er mitt drømmeutested, men jeg har ikke fått linken til å virke enda, jobber med saken…

Men jeg gleder meg vilt til litt mer fremgang, jeg har sååå mange planer og ideer, som jeg gleeeder meg stort til å dele med dere. Årelang samling på interiørblader og ikke minst hageblader, og blogg-lesing, har gitt masse inspirasjon, som jeg håper å få virkeliggjort.

Denne uken ser ut til å bli en nydelig høstuke. Og den skal ikke kastes bort, her skjer det ting både ute, og inne.

Jeg ønsker dere en flott kveld og uke, og tusen takk for at du tittet innom.

Resten av kvelden her skal brukes på å finne ut hvordan linken skal virke

Klemmer fra

5 kommentarer:

Mia sa...

For et flott bygg og utekjøkken. Tenk når dette er klart, ser ut som det til og med er vinkjølere i muren på kjøkkenet. Den som enda hade litt mer plass å boltre seg på ( og penger, og en handyman, og..) her blir det nokk med drømmer, men din bilde ser verkligen lekker ut :)

Claus Dalby sa...

Kære Linda, hvor bliver det bare flot. Undskyld, at jeg så sjældent besøger dig. Klem fra Claus

Bente sa...

Så spennende prosjekt, ute!
Og oppussings-prosjektet inne, høres også veldig spennende ut. Lyst på vegger og møbler er jo lekkert.
Klem fra Bente

Anonym sa...

как увеличить пенис смотреть
[url=http://4len-super.front.ru/vakuumniy-nasos-dlya-uvelicheniya-chlena.html]Вакуумный насос для увеличения члена[/url]
препараты увеличивающие пенис
[url=http://4len-super.front.ru/udlinenie-chlen.html]Удлинение член[/url]
удлинение уздечки члена
[url=http://4len-super.front.ru/hirurgicheskoe-udlinenie-polovogo-chlena.html]Хирургическое удлинение полового члена[/url]

Linda sa...

Mia: Bildet viser drømmen, men om den oppnås vet jeg jo ikke, men jeg håper vi får til noe lignende:)) Gleeeder meg vilt:)

Claus: Tuusen takk for besøket:) Jeg håper det blir bra til slutt, akkurat nå er det maange baller i luften...

Bente: Jeg gleeeder meg veldig med alt som skjer etterhvert som prosjektene skrider frem. I morgen skal jeg legge panel i stuen:))

Takk for besøk og hilsner, det er så veldig koselig:) Klem

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails