VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







fredag 10. juli 2015


Nok en kombo 



Ute på handletur i dag kom jeg over denne rosen en Poulsen Rose kalt `Olympic`
Den var ikke til meg, men til en annen. Jeg ksulle bare sette den fra meg i egen hage i påvente av videre overføring.... Da dukket denne kombinasjonen opp. 
Parykkbusken, Cotinus omfavnet rosen av hele sitt hjerte.


Og dermed smeltet mitt hjerte også. Ut i bilen igjen og kjøpe flere, for denne kombinasjonen vil jeg ha.
Dette med rom i hagen.... Det er lurt å dele inn i rom i hagen etter ulike fargetoner.... Nå ser det ut til at min plan om et hvit hage etter Chelsea besøket i fjor er long gone, og at jeg ikke lenger snakker om rom i hagen, men flere rom i ett og samme bedd....


Sånn er det når det finnes så utrolig mange vakre skjønnheter der ute...
Og den eneste kuren når man først har fått dilla på roser er å kjøp eenda flere roser....



Klem fra

5 kommentarer:

Unknown sa...

Ja det var en lekker kombinasjon!

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

Deilig rosefarve, minner om pasjonsfrukt-is!

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

Deilig rosefarve, minner om pasjonsfrukt-is!

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Flott kombinasjon. Og nydelig farge.
Hilsen Ingeborg fra fruhaldshge

Linda sa...

Tusen takk for deres hyggelige ord, det setter jeg så stor pris på:) Det er hektiske dager nå men jeg gleder meg til en runde i deres hager også:)

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails