VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







fredag 17. juli 2015


De vakreste roser


Jeg kan ikke huske at rosebuen har vært så vakker noen gang.
Flammentanz er virkelig tre fire uker for sent ute i år, og New Dawn er i tide, og det gir en fullklaff nå i juli.
Jeg tror nok at rosenes glans i år skyldes den varme sommeren i fjor som var lang og god, og i tillegg en mild vinter. Jeg tror ofte at fjorårets sommer og vinter har mye og si for året etter. 

Som dere kan ane gjennom porten er det nå slutt på en mangeårig subbus historie, nå legges det brosten. Jeg gleder meg sånn til å få det ferdig:)


Klem fra

8 kommentarer:

Anonym sa...

Sikke en fantastisk rosenbue :-)

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

All grunn til å være stolt, du!

Unknown sa...

Virkelig fin bue, det må dufte helt fantastisk når man går under buen.

Linda sa...

Tusen takk snille dere:) Serne i dag skal jeg ivse dere hva vi har gjort med brosten på utsiden:)

Vivishagerom sa...

Fantastisk flott rosebue, og jeg kan nok være enig med deg, om at fjoråret har mye å si. Lurer på hvordan det blir til neste år da? Håper ikke denne kjølige sommeren gir mye utslag.
Kos deg videre i hagen din. Klem Vivi

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Utrolig fin rosebue, her er også flammentanzen sent ute i år.
Hilsen Ingeborg fra fruhaldshage

Jannibele sa...

For en himmelsk rosebue. Så frodig og fin harmoni mellom de to. Mine vokser på hver sin vegg. Kanskje jeg skal spleise dem...

God uke til deg.
Jannicke

Lykkelig i hagen sa...

Så nydelig rosebue! Jeg ser at du skriver at dere har hatt lite nedbør i sommer. Her i Bergen har det vært fryktelig mye regn i tillegg til vind og lave temperaturer. I dag hadde vi endelig en ordentlig sommerdag, så jeg kunne nyte hagen! En flott "gave" på bloggbursdagen min! Ha en fin lørdagskveld! Klem fra Anne-Kristin

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails