VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







onsdag 1. juli 2015


Selv forfall i hagen er utrolig vakkert


Sukk mitt hjerte


Kjenner du igjen hvilken skjønnhet denne kommer fra???

Stor klem fra

2 kommentarer:

Rita sa...

Ser ut som restene av en pion. Jeg er enig i at mange planter er vakre også når de visner ned. Ha en fortsatt fin sommer.

Linda sa...

Javisst er den en peon:) De har så vakre frøstender at det ikke gjør det grann at blomstene visner:)

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails