VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







fredag 16. juli 2010

Fremtidig grillplass


“Å, mamma så fint det blir. Akkurat som en jungel…” utbrøt 7 åringen
 
Grillstue 002 hagen og sneglekrig 012 hagen og sneglekrig 013
hagen og sneglekrig 014 hagen og sneglekrig 017 hagen og sneglekrig 016
 
Tror jeg må søke om å bygge påden grillstuen om jeg skal få plass til noen mennesker inne i den…
 
I dag har jeg fått fikset litt med ugjorte ting, men 40 stiklinger skal pottes om når jeg kommer fra Danmark.
 
Grillstue 004
Det blir moro:)
Men først Danmark:) Jeg håper å få pleiet hageinteressen der nede også. Hagebøkene er med, og et besøk hos Henning og Birthe er planlagt.
Gleeeder meg.
God ferie til dere alle sammen. (det kan jo hende det kommer noen snutter på bloggen innimellom)
Klem fra

4 kommentarer:

IngunnBW sa...

Jommen fikk du tid til et innlegg før dere dro :) Jungelen ser nydelig ut! Og så vakre mosebelagte potter, de minner meg om Dyhre ;) Slike eplekasser har jeg lett etter i hele år uten å finne noen, jeg skal bruke dem til det samme som deg :)
Kos deg masse på ferie i skjønne Århus

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Ja, det är verkligen en fin djungel! SÅ söt kommentar från dottern:-)

Lisbeth (countryliv) sa...

Det ser dejligt ud og det bliver hyggeligt at sidde i junglen, og tænk på hvor mange krukker der kan stå lige udenfor også:) Så mange pelargoniestiklinger du har! Lige nu døjer jeg generelt med at mine krukker er for små så idag skal der pottes op. Ha en dejlig ferie i danmark, glæder mig til at høre om haven i Hune, hvis du ser den:o)

Linda sa...

Ninni: De kassene fikk jeg av ei venninne, jeg ble kjempeglad, men syntes de var altfor fine til at ho skulle gi dem bort, men... jeg ble veldig glad da:)

Hillevissan: Det kommer stadig noe gullkortn fra de små:) Moro:)

Lisbeth: Å ja det ksal nok bli plass til mer:)

Nå er jeg i danmark, har allerede vært på et gartneri og kjøpt noen godbiter:) Det er sååå mye billigere her, og så godt utvalg.
Kommer innlegg:)

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails