VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







fredag 8. april 2011

Sååå lei meg...

Fordi jeg fremdeles ikke får vist dere et eneste bilde av noe av det som skjer her

Og denne uken har det faktisk skjedd litt.

Mest av alt har jeg lyst til å viser dere bilder fra hagemessen. Jeg var der i dag. Jeg skal innrømme at jeg ikke hadde de største forventingene da jeg tidligere år har vært litt skuffet. Skuffet fordi jeg synes det har vært mye rettet mor anleggsgartnere og profesjonelt hagearbeid, og lite mot oss hobbyhagere. Men Jeg ble meget positivt overrasket. I år var det mye mer (nå er det riktignok et par år siden jeg har giddet å dra inn...) rettet mot oss hagegale som bare driver på for moro skyld. Så om trenden på messen fortsetter slik så er det helt supert.

Men jeg skulle jo sååå gjerne vist bilder...

Med meg hjem ble en stikling av pelargonien 'toronto' som lukter som svensk coca cola godteri. Artig for ungene også.

Men jeg skal inn i morgen igjen, og da har jeg mer på handlelisten.


Jeg håper dere finner fine innlegg og bilder hos andre bloggere. Det var mange som gikk med kamera, så jeg jeg mistenker og håper det blir mange innlegg fra messen. For i år synes jeg den fortjener god omtale.

En som har greid å få med flotte bilder i innlegget sitt er snuffeldyret

og Anne fra Moseplassen har igjen vært flittig om lager en super samling av innlegg fra messen.

Så håper jegmitt pc problem løser seg snart... Har funnet en pc doktor jeg håper kan hjelpe:)


Jeg ønsker alle en god helg. Det har meldt varmt vær. I dag har det vært 15 grader her, helt nydelig. Jeg håper det varer litt fremover. Og god tur på messen til dere som skal dit, håper dere finner masse inspirasjon.


Klem fra

8 kommentarer:

Inger Marie sa...

Så bra!
Jeg skal innover imorgen,og gleder meg til å bli inspirert og se noe nytt,kanskje treffe kjente:)
Go tur til deg også!

Helena sa...

Jag köpte oxå den där coca cola pelargonen 'Toronto'på Älvsjö mässan!Den har börjat växa nu:-)
KRAM från mig!

Linda sa...

Inger marie: God tur innover i morgen:) Håper du finner masse fint:)

Helena: Ja det var hos deg jeg leste om den første gang, og da måtte jeg bare ha den, hi, hi:)
Alvsjø messen blir det neste år:):)

Takk for besøk og ord, det gleder:)

Bille sa...

Så hyggelig at du ble positivt overrasket! Bilder kan vi vel vente på, kos deg på messa! Straks den stenger kaster du deg bare over pc-doktoren:-) Enkelt og greit. God helg!

Mia sa...

Ja, jag ska dit imorgon. Nu glädjer jag mig extra mycket när du ger den så god omtale. Största problemet är att jag bara har två armar att bära med misstänker jag ;)

Mette - Villa Landly sa...

Skidt pyt med billeder, der er stemningen der tæller - det er indtryk som fæstner sig, og dem kan man sagtens videregive med ord.

Ha' en rigtig dejlig weekend.

Knus
Mette

Frøken Solhat sa...

Du skønne Linda.....forstår så godt din irritation men glem al foto- og pc-drilleri for en stund og nyd en fantastisk forårs week-end.

Knus Dorthe

Linda sa...

Bille: Ja bilder må dere fortsatt vente på, desverre... Håper jeg får ordnet det i løpet av helgen:)

Mia: Håper du koste deg på messen i dag:) Vi måtte gå flere turer til bilen... huff og huff... Gleder meg til å høre hva du har funnet, for du forteller vel?

Mette: Takk for støtten:) Ha ne flott helg:)
Håper den har vært like flott hos dere som her:)

Frøken solhatt: Je gha rnok ikke annet valg, he, he:) For jeg skjønner ingenting... Helgen har vært flott så langt, håper den har vært flott hos dere også. Endelig litt sol og varme og vårtegnene spretter frem:) Herlig:)

Takk for deres hilsner det gleder:) Klem

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails