VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







tirsdag 20. mai 2014

På Chelse Flower Show


Chelsea Flower Show


Sukk mitt hjerte. I dag har det blitt en runde uten tid til å dypdykke i skjønnhetene, men det skal det bli i morgen. Det gleder jeg meg til.
Det er selvfølgelig mye flott å se, men likevel er det mange av de samme plantene som brukes. 
Jeg viser mer når jeg kommer hjem.

Ha en flott dag/kveld

Klem fra


2 kommentarer:

toves sammensurium sa...

For et nydelig fuglebad!!!!
Og så heldig du er som får oppleve dette - må titte innom deg senere i uken og se flere bilder :)
Toveklem.)

Underberget sa...

Heldige deg som har vært på Chelsa!!! Det er bare fantastisk å gå på hageutstilling og se alt det vakre som er satt sammen!! Fuglebadet sammen med revebjellen var bare helt nydelig! Gleder meg til å se flere bilder:-)))))

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails