VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







torsdag 23. desember 2010

Jeg ønsker dere alle en virkelig god jul

 
Med disse bildene fra kjøkkenet, vil jeg ønske dere en virkelig god jul. Kos dere masse.
Her har ting gått I jevnt tempo, ikke noe stress. Alle gleder seg til den store dagen. Minstemann ligger med feber stakkar, men med så mye julegodt og mye på tv så takler han det helt fint. Håper han blir bra til romjulen. Og han konkluderte med; “at med såå mange gave runder treet, så kommer nok ikke nissen I år…” Men den som venter får se…Smilefjes

bloggebilder 033bloggebilder 036bloggebilder 037

KOS DERE!

…og nå har solen snudd, hurra, hurra, hurra, og over nyttår skal frøkatalogene granskes. Bør vel sjekke den boksen I kjøleskapet også. Det er til tider mer frø enn mat der inne….

Stor Klem  og ønsker om en god jul

fra

6 kommentarer:

Marit sa...

Ser at nissen allerede har vært snill mot deg og kommet med lekker te-kanne;-)

Gooood jul, vi sees, Maritklem:-)

Ann sa...

Flere enn jeg som ser fram mot våren og drivhus-sesongen ser jeg, hi, hi! :)) Men først skal vi kose oss med jul!!! :0)) Jeg er ikke så flink til å gi lyd fra meg når jeg er innom, men jeg ville bare si takk for i år, og så ønsker jeg deg og dine en riktig fin jul og et godt nytt år! ♥ Stor juleklem, Annღ, Interiørbloggen Glassveranda.

Frøken Solhat sa...

Kære søde rare Linda - en glædelig jul til dig og dine også. Håber at feberen er lettet.....det er ikke sjovt for børnene at være syg netop denne aften - det har vi prøvet, men det ser ud som om vi går fri i år. God bedring til ham.

Glæder mig til at følge med hos dig i året der venter fremme....det skal nok blive spændende på havefronten er jeg sikker på.

Knus og varme julehilsner Dorthe

Maria sa...

Så fint med den rensede muren på kjøkkenet. Det er få overflater som er så gode som tegl.

Juleklem til deg og dine fra vestsiden av fjorden.

liven sa...

Heisann
Innom for å ønske deg en deilig og avslappende julefeiring!!
håper gutten er på bedringens vei!

Klem fra meg!

Lisbeth (countryliv) sa...

Kære Linda jeg håber at du havde en god jul, jeg er lidt sent ude, men benytter lejligheden til også at sende en hilsen om et godt nytår! Og ja så skal vi have gang i frøkatalogerne:) Jeg fik bogen " Den engelske have" og der er meget inspiration at hente. Jeg glæder mig til at følge dig i det nye år. Stort knus fra Lisbeth

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails