VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







mandag 1. juni 2015




Nå er det nok

Ps: bildene har ingen sammenheng med overskriften. Bildene er tatt med mobil i full fart, men slik er livet her om dagene, alt går i full fart.


Det jeg får nok av er Vind!!!!
Jeg er sååå lei vind og blåst.... Jeg klarer ikke å konsentrere meg, og tankene blir bare blåst avgårde hele tiden. Jeg blir så sliten av denne vinden. I dag blåser det verre enn noen gang...



Bildene i innlegget viser noen av gårsdagens innkjøp. Etter en skikkelig hagerunde med besøk på Dyhre gartneri, Krukkegården og Foss hagesenter, da var bil og henger helt fullt.....


Men ingen av disse liker denne vinden heller. Familien Acer hater denne vinden like mye som meg. 


Jeg tror jeg skal kjøre og kjøpe en stor blå potte til den limegrønne Acer, kanskje det kan være en trøst?

Ps: den største hemmeligheten her nå er at jeg går svanger med planer om en hagedam.... Jeg har ikk enevnt dette til samboer med et ord. Det blir i et området hvor vi har fjell. Jeg må bare rense fjellet først. Her hjelper samboer til... så lenge han tror vi i bare skal rydde opp.....

Og siden denne vinden i grunn ser ut til å ha blåst bort mitt gode humør også, finnes det noen flotte mennesker som kan få det tilbake. I trädsgårdstisdag sist uke laget de hagedam. Så nå skal jeg kose meg en time uten vind, med bena høyt i sofaen og la meg inspirere av herlige mennesker.  Jeg må jo på nytt venne meg til den skånske dialekten før jeg reiser på fredag. Da kommemr humøret garantert tilbake, og jeg er klar for å kjempe i vinden resten av dagen.
Har du også lyst til å se? Du kan se det her


Klem fra

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei Linda☺Så flott blogg du har😃Kan du ta kontakt med meg?Linn- Kreative Blomster Gressvik

Linda sa...

Kalrt jeg kan Linn, jeg stikker innom i morgen jeg:)

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails