VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







torsdag 16. september 2010

avsted igjen


Nå drar jeg til danmark igjen. Gleder meg vilt.
 
 
Datteren min og jeg skal ned til stutteriet vi var på i sommer. Ei venninne datteren min fikk der nede, skal være med oss ned:)
I tillegg skal det komme ei dansk jente som de ble kjent med i sommer, og være sammen med oss.
 
Danmark sommeren 2010 013
Det blir vel stort sett ridning på jentene… og hagebøker på meg:)
Jeg gleder meg veldig til å se den flotte hagen i igjen, og håper å komme hjem med masse inspirasjon:)
 
Danmark sommeren 2010 014
 
Her hjemme står det nå et spisebord og et salongbord, som skal males… Og mitt forhold til det å male har jeg jo fortalt om…
Men jeg skal gå på med godt mot:)
 
Danmark sommeren 2010 009 Danmark sommeren 2010 008 Danmark sommeren 2010 054
Danmark sommeren 2010 022 Danmark sommeren 2010 021 Danmark sommeren 2010 031
 
Men først: DANMARK!:)
 
Danmark sommeren 2010 056 Danmark sommeren 2010 066 Danmark sommeren 2010 011
Danmark sommeren 2010 030 Danmark sommeren 2010 029 Danmark sommeren 2010 036

Jeg ønsker dere en flott ukeslutt og helg:)
Klem fra

5 kommentarer:

Blomsterguri sa...

God helg og kos dere i Danmark :-)

Lisbeth (countryliv) sa...

God tur det lyder dejligt. Husk varme trøjer:0)

Bente sa...

Hørtes deilig ut! God tur til Danmark!
Klem fra Bente

Frøken Solhat sa...

Jamen Linda....tror da snart du må søge dansk statsborgerskab :0) Håber I får en rigtig god tur og at vejret byder på smukt septembervejr.

Knus Dorthe

Unknown sa...

Takk takk til dere alle sammen:) Jeg er hjemme igjen nå som dere ser:) Og har hatt det supert som alltid i danmark:)

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails