VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







fredag 18. juni 2010

Jeg er så heldig

…Å få  til å tilbringe kvelden sammen med to av mine beste venninner.

IMG_7902 
Sommeren for 10 år siden giftet de seg med hver sin utkårede, og i år har de jubileum. Jeg var forlover for begge to, og i kveld inviterer jeg dem med på jentekveld, og teater på Ramme gård.
Jeg gleder meg masse. Vi starter kvelden med god mat, hagen åpner 19.30 og det er minst like viktig som teateret som starter 20.30.

 IMG_7905 IMG_7907 IMG_7904

 
Den ene venninnen min var jeg sammen med på Hagedagene på Ramme for et par uker siden. Og når vi vandret i hagen og kom til amfiet, så utbrøt vi begge, at her må det være en opplevelse å se en forestilling. Og det tror jeg nok det blir.

IMG_7911 IMG_7910 IMG_7912
 
Jeg tipper sikk-sakk gjerdet med gullregn står i full flor nå... og sikkert mye annet også. Jeg håper været samarbeider, ser litt lunefult ut... og at vi kan rekke en liten runde i hagen før forestillingen.

Nå må jeg gjøre meg klar. Dere skal få rapport i morgen.

Ønsker dere en super kos kveld. Og husk fredag i hagen kl. 20.00 på nrk 2.Og for dere heldiggriser som har svensk tv2, så er det trädgårsfredag 21.30

De slipper ikke unna her hjemme selv om jeg ikke er hjemme, for de må sette på opptak for meg.
Bildene i innlgget er av rosen til vår kjære sommernabo, hytten nedenfor oss. Den blomstrer aldeles nydelig nå.

Klem fra

4 kommentarer:

IngunnBW sa...

Gode venninner er en uvurdelig gave i livet :) Håper du koste deg i går i verdens vakreste teatersal! Og at været var snilt..
Rosen du viser var vidunderlig skjønn!

IngunnBW sa...

Forresten; det er selvsagt bare hyggelig at du linker innlegg fra meg :)

Marit sa...

Vi er vel heldige som fikk være med, en annerledes og veldig fin teateropplevelse, i en ubeskrivelig flott "hage".

Nå er det bare å krysse fingrene for kaprifolstiklingen:-)

God klem

Unknown sa...

Ja gleden var på vår side. Storkoste meg og egentlig var vi heldige med været. Vi rakk jo rundt før regnet og jeg synes det var god stemning.Tusen takk for en flott kveld. Håper vi får til en tur til. Stor klem

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails