VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







onsdag 14. april 2010

Jippi:)


Nå er jeg sååå glad i NRK. Jeg sendte dem en mail for en stund siden, angående ønsker om diverse hageprogrammer, deriblandt trädgårdsfredag. Og mine bønner er hørt!
Som Ninni sa i ett innlegg; det virker som om NRK er i god hagemodus denne våren.

23 April kl 20.00 på NRK2 sendes programmet. På norsk ble det "Fredag i hagen"
Dette programmet er absolutt verdt å få med seg. Hyggelig stemning, nyttige tips og mat fra hagen:)
De har også en egen blogg; Mandelmanns Trädgårdsblogg
 
Jeg gleder meg:)

5 kommentarer:

Mia sa...

Oj, det var på tiden, trädgårdsfredag är ju ett så hyggelig trädgårdsprogramm, och fredagar kl 20, låter ju också som en möjlighet att hinna se på :)

IngunnBW sa...

Jaaaa! Så bra!!

Tonerose sa...

Jabadabadooo!!! :0) supert at du har vært i kontakt med de,tusen takk! Jeg gleder meg!!

Bare en liten melding fra mobilen her,krysser fingra for at det funker! :0)

SÅ deilig det forrige innlegget var-NYDELIGE bilder!!! Kjempesøt krukke med ranukler,og herlige vårbilder fra Hagen din. Lekkert!

Jeg gleder meg stort til å følge med fremover,så mange spennende prosjekt!! Moro!! :0)

jepp,det blir nok hjemmelaget drivhus-mannen min planlegger sette opp en bod/treningsrom-og da vil jeg snekre drivhus inntil den! Dvs,ikke ha glass hele veien rundt... :0) gleder meg masse!! (og nå må jeg jo virkelig beherske meg,for ikke å handle inn til drivhuset-det bør jo opp først! Hihi)

Ønsker deg en vidunderlig dag!!

Anita sa...

Det var kjekt å høre! Så bra at du tok kontakt med nrk!!Supert dupert, gleder meg masse til å se dette på tv. Jeg følgte programmene via internett i fjor, men det er absolutt en glede å få se programmene en gang til!

Ha en fin dag, klem Anita

Marit sa...

Datoen er skrevet inn i familieplanleggeren, spørs bare om barna vil se dette på en fredagskveld fremfor norske talenter....A har fablet om en tv til en stund, hadde kanskje ikke vært så dumt;-)

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails