VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







torsdag 16. juni 2016






Forlenger gleden av en plante...


Rett og slett ved å la en ny plante flytte inn.
Caprifoliumen har den herligste duft og de vakreste blomster når den blomstrer. Men showet har alltid en slutt. Som alltid på en tur til vakre Skåne (et must for hageglade) kom jeg over skatter som gir ulike muligheter for løsninger. Slike rustne saker til å henge krukkene i har jeg sett etter en stund... og de fant jeg i ett av de fantastiske gartneriene i Skåne.
Månedsjordbær (sikkert skikkelig genmanipulerte...) er vakre diskre innslag.



Jeg synes de passet godt i krukkene. Jeg tror Fru Caprifolium også ble glad:)



Ha en flott hagedag, og tusen takk for at du kikket innom.

Klem fra

4 kommentarer:

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Så fint det var, praktiske oppheng og flott lyshjerte. Jeg er også på jakt etter flere oppheng. Ha en fin dag, hilsen Ingeborg fra fruhaldshage

Linda sa...

ja den evige hageskattejakten, herlig:) Håper du finner Ingeborg, om ikke er turen til skåne vel verdt:)

Jannibele sa...

For en kreativ og fin løsning. Til glede både for deg, Caprifoliumen og jordbærene:) Jeg skjønner at jeg må til Skåne en dag. Jeg holder til i Vãrmland og det er vakkert der. Men har forstått at Skåne er skikkelig eldorado for hageelskere.
Nyt dagene.
Jannicke

Linda sa...

ja skåne er virkelig et sted for oss hageelskere Jannicke. Nå kjenner jeg ikke til varmland like mye, men jeg gjetter på at det er flott der også:) Tusen takk for at du kikker innom meg:)

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails