VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







torsdag 13. mars 2014



Lykken er...


... Å ha tid til å se blomstene våkne etter en frostnatt


Når vi  har hatt frostnetter er det såå vakkert i hagen. Det å kunne gå rundt, kjenne den friske luften og se hvordan blomstene rister frosten av seg i solstrålens varme. Om ikke det er lykke, da vet ikke jeg hva lykke er.

Jeg vil ønsker dere en best mulig dag. Her skinner solen og det er nesten for varmt. Dagens prosjekt er å få flere georgineknoller i potter. Litt mer om det senere i dag.

 Klem fra
                                                                   

7 kommentarer:

Hagen i Vest sa...

Nydelige bilder og fine ord! Så enig med deg, det er Lykke det!
En fin dag ønskes deg fra Tone

Lene fra Lillehammer sa...

Så utrolig flotte bilder, hva slags kamera bruker du? Jo ipomoea er kjappe til å spire de, men så skal de jo bli høye da så det er jo greit å så de nå.

Underberget sa...

Åh, NYDELIG!

Rost och rädisor sa...

Ja, det är verkligen lycka och du har fångat känslan så bra på bild!

Allt gott
/Anette

Jannibele sa...

Duggdråpene etterlater seg små glitrende diamater på de yndig stemorsblomstene. Et vakkert syn.

Things and Thoughts sa...

I love everything I see here!Good taste, tenderness, nature's beauty!
Thanks for sharing!
Olympia

Frøken Solhat sa...

Mit hjerte smelter søde Linda - hvor er det nogle fantastisk smukke billeder :0)

Rigtig god weekend
Knus Dorthe

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails