VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







tirsdag 10. januar 2012

Jeg fikk lyst til

Å dele denne nydelige morgenen med dere. Det er såå vakkert, en helt rosa verden der ute.
 
bloggebilder 009bloggebilder 010bloggebilder 012
 
Jeg simpelthen elsker slike vakre øyeblikk, og det er kun om vinteren når det er kaldt, at det er så vakkert.
Og dessuten også kun da jeg får med meg soloppgangen, som det B menneske jeg er.
 
bloggebilder 008
 
Jeg har bestilt frø I dag også… Kan det bedre bli?
Jeg skal fortelle dere hva jeg har bestilt senere I dag. Må få lastet ned bilder først.
Herlig å være så smått I gang, jeg kjenner galskapen krible, deilig.
 
bloggebilder 004
 
Jeg ønsker dere en flott dag
 
Klem fra
 

4 kommentarer:

Maria sa...

Da er vi to, som har nytt denne magiske morgenen. Takk for at du viste frem dine bilder :-)

Turid sa...

Nydelige bilder. Kjempefine prismer du har hengende i treet. Er det lov å spørre om hvor de er kjøpt? Ha ei fortsatt strålende uke *smil*

Linda sa...

Maria: slike morgener får en til å smile hele dagen:)
Tua: tusen takk:) Prismene er kjøpt på loppis tilhørte en lampe, se innlegget her http://lindashagedrommer.blogspot.com/2011/10/blikkfang-i-hagen.html

Takker for deres besøk, det gleder:)

Ann sa...

Nydelige soloppgang. Jeg venter sååå på våren nå om dagen, er vel litt tidlig enda (for å si det mildt), men gleder meg enormt til å få begynne ute i drivhuset med vårsysler, til å se trærne våkne til liv og blomsterløkene stikke sine små spisse grønne hoder opp av bakken! :)) Men noe av det som er positivt med denne årstiden er jo nettopp det du nevner her, at jeg alltids får med meg soloppgangen! ;)) Er b-menneske selv, kanskje C-menneske, -ja hvis det er noe som heter det! ;)

Herlig sommerbilder du viser her nedenfor!

Stor klem, Ann,
Glassveranda.

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails