VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







mandag 26. september 2011

Jeg har vært I godtebutikken

 
Og godtebutikken, det er jo selvfølgelig Dyhre gård og gartneri.
(link til facebook-siden dems… her får du med deg når nyhetene kommer inn, og gode tilbud. Man kan mene mye om facebook, men noen sider er det ok å følge med på)
 
Det ble en rask liten tur innimellom hundre andre gjøremål, men litt fikk jeg da med meg.
Jeg liker så godt å gå blandt alle kurvene med løk, og plukke selv, og legge de I gammeldagse små brune papirposer.
Små navnelapper ligger buntet sammen med strikk, og blir lagt I posen sammen med den valgt løken, så vet jeg hva jeg plukket med meg.
 
bloggebilder 004bloggebilder 006bloggebilder 007
 
Hvite tulipaner, hvite liljer, ruteliljer, og blå, og hvite anemoner ble med hjem.
 
bloggebilder 009bloggebilder 010bloggebilder 001
 
Det blir nok en tur hit igjen om litt…
Nå håper jeg været blir som lovet, så får jeg plantet resten av løkene fra I fjor.
 
Jeg ønsker dere noen flotte høstdager I hagen
 
Klem fra
 

5 kommentarer:

Trädgården på Höjden... sa...

Vilket härligt lökställe! En riktig godisbutik för en trädgårdsälskare. Jag går och väntar på att de lökarna jag beställde ska komma på posten. Vill ut och plantera vårens guld ;-)

Hälsar Åsa

Mariann sa...

Det var virkelig en snopebutikk. En sånn skulle jeg gjerne hatt i nærheten.
Ønsker deg en fin uke!

Anne (Moseplassen) sa...

så sjarmerende å kunne stykkplukke!
Virkelig smågodtbutikk :D

Frøken Solhat sa...

SUUUUUUUK......hvor langt var det lige jeg havde til den lækkerbisken af en butik? Må vist virkeligt seriøst overvej Norge som feriemål......bare jeg dog var lidt mere søstærk ;0)

Knus DOrteh

Bente sa...

Ååååå! Så herlig!
Dette lover jo godt for neste års blomstring!

Tirsdagsklem fra Bente

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails