VELKOMMEN

I denne bloggen vil jeg først og fremst skrive om mine hagedrømmer. Selv om vi har bodd i huset vårt i 13 år, er det fortsatt flest drømmer i hagen min. Det er først de siste to årene som ting har løsnet litt, og ting har begynt å realiseres. Interessen og planleggingen startet i grunn i det øyeblikket jeg oppdaget at jeg hadde fått min egen hage:) Jeg er meget interressert i hage og alt som har med det å gjøre. Kommer til å skrive om drømmer... ulike prosjekter og planer, ideer og gjøremål. Jeg har ingen erfaring med å blogge, annet enn å ha fulgt flere bloggere i en stund. Så det vil nok være stadig forandringer i min blogg til den blir slik jeg ønsker. Siden min samboer absolutt ikke er interessert i hage (med dog veldig tålmodig), og jeg er over middels interessert, skal det bli veldig artig å "møte" andre hageentusiaster:) Legg gjerne en kommentar om både blogg og innlegg, tips mottas med stoor takk:)







fredag 8. oktober 2010

Før...


…Og nå:

bloggebilder 047

Forandringen medførte at døren inn til soverommet må fores om, så det mangler lister der, men jeg er storfornøyd.
Men ideene har ballet seg på, så det skal skje mer i stuen fremover. Og jeg gleder meg!
Men litt stæsj står igjen, men kjøpte disse store lyktene, eller vasene, eller pottene (bruk dem etter behov) på Kid i går

bloggebilder 021 bloggebilder 035 bloggebilder 036

Jeg valgte å bruke dem som potter til mine flotte orkideer (de er i grunn flotte for at de er nyinnflyttet… Jeg er ikke så god på planter inne…desverre…)

Pottene er store, ca 30 cm høye. Jeg falt pladask, og MÅ-HA genet slo innfor fullt. All evne til å kjempe imot forsvant, dermed har jeg nå to slike på benken bak sofaen. Jeg har det litt sånn, at jeg allid må ha to, eller helst tre av ting… Symmetriens makt…sukk!

Jeg ønsker dere en god fredagskveld
Klem fra

8 kommentarer:

line sa...

Så flott - og så lyst :)

liven sa...

En flott forandring...så lyst og lekkert!!!

ha en fin helg Linda :o)

HiH sa...

Så flott det ble!

klem helle

Bente sa...

Det ble KJEMPEFINT! Helt nydelig!
Og veldig fine potter, også!

God helg!

Klem fra Bente

Marit sa...

Ble veldig fint, så nå at den mørke fondvegen stjal mye lys.

Kjempefine potter/lykter! KID har virkelig fått mye fint med årene.

God helg og klme, Marit:-)

Lisbeth (countryliv) sa...

Tjuhej - hvor sker der meget hos dig Linda, hvor er det skønt og hvor er det flot. Det er dejligt og lyst og meget hyggeligt. Jeg skal også altid have 2 eller 3 ting af hver for symetrien så jeg forstår dig:0)

Frøken Solhat sa...

ME LIKE.....hvor er det blevet flot Linda....der skal du nok kunne hygge dig i de kommende vintermåneder :0) Så hvidt og så lyst......virkeligt flot.

Som tidligere sagt så er jeg vildt betaget af dine åkander.......jeg må altså prøve mig med nogle stykker næste år i en balje også. Billederne er bare så smukke.

Dorthe

IngunnBW sa...

Fantastisk flott makeover, Linda! Så lyst og tkoselig det har blitt hos deg :)

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails